wild ones


under veckan som gått har jag tränat 4 gånger.. vilket gör att jag kan somna mycket lättare på kvällen, jag får mer energi så jag orkar med allt jag vill.
sen har jag också varit hemma i tisdag, orkade inte ta mig till skolan så gick promenader och tränade! onsdagen for jag hem till Alexandra efter att ha köpt med mig färg till håret. (bilder kommer) kom hem hur sent som helst men hade sovmorgon dagen efter som tur var. torsdagen hade vi friluftsdag och jag och några tjejer till dansade Zumba och efter det åt vi lunch i Åkersberga Centrum! i dag är jag ledig och kvällen spenderar jag på jobbet efter lite strul med det! får se vad jag hittar på efter jag stängt på jobbet! ♥ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0