i won´t give up


jag firade min julafton ute hos min mammas kille med en massa mat, skratt och julklappar.
juldagen spenderade jag på jobbet.. annandagen var det jul ute hos farmor. då hela släkten var samlad. tisdagen jobbade jag några timmar igen.

onsdagen sprang jag och syster runt på stan och jag fick visst med mig en nya telefon hem. Xperia arc s ♥ kvällen erbjöd middag och The Stig Helmer Story med pappa och syster.
torsdagen spenderade jag många timmar på jobbet och kom hem helt slut.

hela fredagen spenderade jag i täby med fina tjejer från klassen. en massa shopping, skratt, skavller och fika. en mycket mysig dag på lovet!

Kommentarer
Postat av: Josefin Paavilainen

Du är underbar gumman <3 Har haft skit kul tillsammans med dig både i fredags och i måndags. Är så glad att jag har dig i min närvaro <3 Puss

2012-01-04 @ 21:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0