Never mind, I'll find someone like you..


sen sist jag bloggade har jag tränat hur mycket som helst och det får mig verkligen att må sååå bra! just nu har jag världens träningsvärk från body pumpen jag körde igår. jag har också börjat skolan igen och det är blandade känslor om de. mamma har varit i london så syster och jag fick några dagar själva hemma och de spenderade vi tillsammans och med fina vänner. fredagen spenderade jag med M. då vi skrek framför jägarna 2.. vilka mesar vi är. lördagen shopping i huvudstaden med syster och kvällen med jossan ♥ samt alexander och andreas. 
mitt liv rullar på ganska fint och jag försöker le mot vardagen! jag har fantastiska vänner & familj som finns där dag som natt.. ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0