Hey I heard you were a wild one


satt hela kvällen igår och tänkte att jag måste blogg och att det verkligen var evigheter sen jag skrev ett inlägg här. jag vet bara inte vart jag ska börja. vad har hänt sen jag skev sist? jo en massa saker eller egentligen kanske det inte hänt så mycket.
jag fortsätter att hänga på gymmet med bra träning och jag känner mig starkare och piggare än tidigare. skolan rullar på och både gör mig sjukt frustrerad samtidigt som jag är så glad att jag har mina fina tjejer som gör mina dagar sjukt mycket lättare. för med erat skratt tar jag mig igenom även den jobbigaste dagen. jag har skrivit två prov och fått bra resultat på dem både. jag har klippt en hel del både i skolan och hemma.
idag har jag jobbat några timmar och det känns så otroligt bra när man vet hur lite pengar jag har kvar på kortet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0