this means war


min måndag blev inte alls som planerad.. tågen var inställda, sprang för att hinna med en buss och ber honom frågan om 621:an kan vänta någon minut men nej, vi såg den i rondellen så vi missade den med 1 minut kanske. skyndade mig hem för att hinna ner till träningen och fick med mig Pella hem efter för en massa skitsnack i min soffa.
i tisdags försvann ett av mina arbeten från skoldator. arg! så det var bara att skriva om det.. fällde några tårar när skolan slutat och hade fin vän och lärare vid min sida. kvällen slutade precis så som jag ville och behövde! ♥ underbara du!
onsdag = ont i magen! kunde inte vara kvar på lektionen.. skolsyster fick ta hand om mig innan mamma kom och hämtade mig i skolan. tur att det var kort dag. låg sedan hela eftermiddagen och kvällen i soffan med syster och OTH!
idag är jag hemma från skolan eftersom att jag fortfarande har lite ont i magen och ville inte utsätta mig iaf jag får ondare.. men ska iaf plugga det jag kan göra hemifrån.. så nu är det dags att öppna körkortsböckerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0