KRAMA MIG NU.


vi hade HV-dagen igår i skolan, vilket betyder att vi tre frisörklasser har en hel dag tillsammans. vi hade lite information på morgonen, INZO var där. dock beställde jag inget denna gång. sen kom loréal och gick igenom hur våra nya produkter fungerar och vad man ska tänka på. åkte hem till Sara när vi hade slutat. vi kollade film och åt chips, pratade skit, mös tillsammans hos henne. jag hjälpte hennes pappa sätta upp lite tavlor i deras nyrenoverade rum. åt för god thaimat. somnade sen och vaknade sent. började dock kl 13.00 idag. hade bara kundpass, då min söta farmor kom! har gått promenad med emmis nu på kvällen och nu ska jag krypa ner i sängen för en ganska kort dag i morgon i skolan.

sov så gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0