"JAG ÄR LIVRÄDD FÖR ATT LEVA. OCH JAG ÄR DÖDSRÄDD FÖR ATT DÖ. MEN ÄLSKLING VI ALLA SKA DÖ EN GÅNG."

http://redleopardwoman.blogg.se/images/2011/tattoo-arm-text_111562478_140475197_150474145_161894703.jpg
jag hatar hur dålig jag är på at blogga i veckorna. jag måste försöka bättre mig med det. nu i veckan har jag umgåtts med emma. hängt med M. och tränat som galningar. vi är så duktiga!! i tisdags fick vi studiedag och idag var jag hemma pågrundav lite sömna och ont i magen. har även haft handels/facket som föreläst i skolan. redovisat min svenska, det gick ändå helt okej! spenderat många fina timmar med fina sara♥ varit på bio med mina bästisar.

imorgon ska jag och syster få umgås med våran pappa i många timmar då vi först ska till på när farbror tävlar med hans tävlingbåt och sen sepndera några timmar i uppsala centrum för lite shopping och mat! hoppas ni alla får en fin helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0