ALDRIG ÄLSKADE JAG DIG SÅ DJUPT SOM NÄR JAG HÖLL PÅ ATT MISTA DIG.


beställde hem lite fina smycken för några dagar sen!

helgen var hur mysigt som helst, en lugn och skön helg! ville inte alls att det skulle vara skola igår. dagen igår: trött, beskö på riksstan, jobbigt besked och en sväng i stan med sara, martine och gabby! kom hem sent och slängde i mig 3 portioner av ronnys köttfärssås. träffade bebis en stund för tjejsnack. 
idag har jag haft 3 lektioner och mest treori... segt men så kan det vara. ett beskö hos läkaren. träffat nyklippta emma, attans nu är jag också sugen på att kapa en bit till på mitt hår... är iaf nyfärgad i håret, underbart! 
sover nog hos sara imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0