just because you're beautiful


det är onsdag idag och halva veckan har gått. i måndags skulle vi haft dans på friskis men jag vaknade upp med världens smärta i magen och jag som verkligen vill gå kom inte upp ur sängen. det blev bättre mot eftermiddagen som tur var. tisdagen var som vanligt förutom att bästaste Ronny fyllde 43 år. det firade vi med kinamat och mys. dagen idag har varit blandande känslor, mått lilla och skrattat hur mycket som helst. avslutade min dag inne på hud med helkroppsmassage, brynplock och paraffinbad för händerna. vi har haft utbyte med hud så nästa gång kommer dom till oss.
sitter ny duschad och insmord i BUS och är helt mör i kroppen efter dagen så tänkte krypa ner i soffan med mamma framför tven ett tag innan jag intar sängen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0