jag trodde aldrig att jag skulle vara så här hjälplös utan dig.


finaste elvis.

under dom dagar jag inte bloggat har jag, tränat med emma, jobbat både fredag och söndag. varit i Hedemora. fått höstlov vilket är underbart. klippt mammas jobbarkompis plus hennes två söner. sovit borta, vaknat borta.. åkt hur mycket buss som helst. varit både glad och ledsen. fikat med emma. ätit för lite under dom tre senaste dagarna vilket resulterar i att jag är sjukt trött, illa mående och skakig i kroppen. sovit hos finaste Martine, gick upp halv 6 imorse eftersom vi skulle vara på Wella kl 8. det har varit en lärorik men lång dag. fick glutenfri pizza till middag och sitter nu i mjukiskläder och vill bara gå och lägga mig. men ska tvinga mig att vara vaken en stund till..

imorgon får jag en hel dag med min älskade syster. det kan inte bli bättre ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0