never mind, i´ll find someone like you


min nya ring

söndag igår och den spenderade jag promenerades med min fina Alexandra med en kaffe/chocklad i handen. ett svettigt spinning pass med emmis. mys med ost och kex med mamma. sov dåligt inatt.. vred och vände på mig förlägne.. för mycket att tänka på.
måndag idag och första dagen på praktiken. super kul att vara tillbaka och få se annat än en tråkig buss och en massa skolböcker. även om jag saknar några av mina finisar i skolan... ♥ det har varit mycket att ta in och sitter nu halv sovandes i soffan. efter praktiken cyklade jag till tandläkaren och det var helt okej med mina tädisar. lite öm i dom just nu..
hoppas mamma kommer hem snart! sov morgon imorgon och det gillar jag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0