lättnaden när man raderar en idiots nummer, finns nog ingen bättre känsla.


i fredags var jag till skolan för att gå på riskettan och kvällen spenderade jag med tacos och idol med min familj. i lördags ställde jag klockan eftersom jag och mamma skulle få lite egen tid. vi åkte till mässan "Mat för livet" en mässa för gluten intoleranta.. efter det sprang vi runt i kista centrum och kvällen fick jag med mina fina tjejer hemma hos mickis med middag och en massa skratt.. dock blev kvällen tidig eftersom jag skulle jobba på söndagen. jobbade några timmar igår och däckade i soffan när jag kom hem. seg skoldag med fina tjejer! ♥ nu ska jag hjälpa syster att laga mat innan en tjej kommer hit och ska visa något med smink.. ska också få träffa min bästis idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0