jag är kvar i något jag lämnat för länge sedan.


fredagen spenderade jag hemma hos esma med mina fina tjejer dock åkte jag hem tidigt eftersom jag jobbade några timmar på lördagen. på lördagen efter att jag hade jobbat hade jag två klippningar. söndagen spenderade jag framför en massa film samt att en lite tjej från mammas jobb var här och jag klippte henne. i måndags började skolan igen och så kul att träffa mina fina tjejer igen ♥ spenderade någon timme med kaffe och kaka hos jossan med vickan i tisdags eftermiddag. igår efter jag kommit hem satt jag och emma barnvakt i ungefär 4 timmar och när jag kom hem somnade jag direkt.. idag kom även en tjej förbi och hade en lite kurs om hudvårds produkter och på måndag ska hon fortsätta med smink.
imorgon är det redan fredag och veckan har gått så otroligt fort! nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova! godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0