OM SANNINGEN SKA FRAM.... VILL DU LIGGA MED MIG DÅ?


jag har köttat 3 timmar på Willys igår och 3 timmar på Willys idag! igår hade jag världens huvudvärk när jag kom hem och det kändes som att jag inte kom ihåg något av det jag fick lära mig. men idag kändes det mycket bättre och det är så jäkla kul! jag trivs!
i skolan hade vi kundpass och min söta farmor kom för att bli klippt och det var en utmaning kan jag säga. men fint blev det! nu ska jag hoppa in i duschen och sen i min one piece för en mys kväll med bara mamma! helgen ser lugn ut för tillfället men man vet inte vad som kan hända! lite plugg ska jag iaf göra!
♥ puss

Kommentarer
Postat av: emmiiis

you are amazing girl and i love you!

2011-05-21 @ 21:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0