NI ÄR DET BÄSTA JAG VET!


bild från kreta

jag har haft en vecka full med skratt och en massa trevliga planer inför kommande helger och veckor! jag har gått i skolan nästan lite för mycket. hela onsdagen med NP och Hoffmaestro och torsdagen hade vi heldag prov i frisör, 4 klippningar och en föning! det var en tung dag. mycket intensiv! fick helt okej resultat.. kom hem sent. Kvällen bestod av duscha, äta och sova!
mer lugn dag idag, klippt emmy. det blev väldigt fint!! emmy fick klippa en halv centimeter på mitt hår men mest för att fräscha till det! skjuts till söderhall och hemma tidigt. mötte upp emma för en sväng på stan samt en massa skit snack på en bänk i solen! sen middag och promenad med mamma. nu ska jag krypa ner i soffan med mamma innan jag ska sova!
imorgon ska jag hämta moppen! äntligen säger jag bara.
♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0