DET TAR EMOT ATT INTE SVARA NÄR DU RINGER. MEN JAG KÄNNER MIG SÅ DUKTIG!


ingen bloggning på flera dagar men min tid går åt att vara i skolan och till att försöka njuta av livet. jag har haft sovmorgon till kl 10. skönt! första NP i matte A. det gick helt okej bra. fick sluta kvar i ett igår. när jag kom hem åkte jag direkt till emma, behövde bästis snack! på kvällen var mamma och jag på teater, fast vi orkar inte se klart hela så vi åkte efter halva, busiga vi var. åkte förbli jimmy... fick se gravstenen för fösta gången!
idag försov jag mig och kände inte för att åka till skolan, har iaf varit duktig och städat samt pluggat lite. om två timmar ska jag befinna mig på Willys för att provjobba innan jag börjar på riktigt om några veckor! jag är så sjukt nervös....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0