YOU ARE A NOBODY!


utbakad fläta i luggen gjord av julia!

har inte riktigt tid att blogga eller sitta vid daton. det jag har gjort de senaste dagarna är att, klippa pappa, jennie och johan samt färga fasters hår! gjort klart svenskan. fick åka med M. hem i onsdags när jag slutade vid ett eftersom att han hade gjort illa sig, men det är okej nu! idag tränade jag, emma och syster pilates. svårt men skönt!
kan inte fatta att det redan är fredag imorgon, kundpass i skolan och jag ska troligtvis klippa nicko och hedda! puss

Kommentarer
Postat av: hillewie

skulle vara typ söndagen i sånna fall, för jag jobbar på lördag och ska vara med kadde och andra på fredag! <3

2011-03-31 @ 22:12:32
URL: http://hillasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0