IBLAND ÖNSKAR JAG ATT JAG KUNDE SÄGA ATT DU VAR MIN IGEN.


♥ världens snyggaste syster!

hela söndagen låg syster och jag i sängen och kollade AA. samt att emma var här och vi vaxade mina ben, kanske inte det bästa resultatet men ont gjorde det.. i måndags besökte jag dietisten med pappa! på kvällen var ronny här och vi käkade gino!
idag har jag jobbat mellan 8-12. alla små söta flickor satt fast klistrade runt mina ben och armar. gulligt! vid kvart över ett hade jag intervju på flygfyren! den gick hur bra som helst. har även kollat en massa AA idag med syster.
ligger just nu ny duschad och insmord med bus i sängen! ska krypa ner under täcket, är svin trött. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0