HÅR OCH HUDKÄLLAN


gamla test produkter jag fick med mig hem igår från salongen. tack!

sen fick jag ett schampoo/leave-in/pudervax från märket Lánza. i kartongen är det en Mask och Silky Oil Bath! som ett tack för att jag varit där och varit jätte duktig!

jag har haft en fantastisk vecka på Hår och Hudkällan! jag har lärt mig väldigt mycket och bara känslan att få vara på en salong har varit både intressant och roligt.
jag har under veckan fått: schampoonera ett fler tal kunder, stylat, städat en massor, applicerat en inpackning. på allt det här har jag fått klippa både min syster och mamma. min handledare var chockad över hur bra jag var redan! vilket var hur kul som helst! jag kände igår att jag inte ville tillbaka till skolan men just idag känns det lite bättre med det. kommer sakna salongen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0