SAKNADE VÄNNER


har haft världens bästa dygn med min bebis. varit på hemligt uppdrag. käkat frukost på donken. köpt en massa godsaker på flygis som vi svullade i oss mitt i natten. träffat alexander. idag vaknade emma av att jag tydligen stirrade på henne.. vilket jag inte gjorde. men fick igen idag då jag sov på soffan då både emma och syster stirrade på mig. idag tog vi på oss shortsen och mötte upp syster för fika och sväng på stan. vi råkade visst tajma spöregnet med att åka moppe hem. vilket både gav oss ett gott skratt och ont gjorde det.
♥ jag har världens finaste vän.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bajs på dig! du stirrade visst, haha (♥)

tack för att jag har dig bebis♥♥♥ puss

2011-06-22 @ 01:32:53
URL: http://emmaljungl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0