IKVÄLL ÄR KVÄLLEN DIN


sommarlov <3


igår fick jag sommarlov. tittade på alla studenter med syster. jobbade 15-19. käkade pizza med syster och emma. fixade en massa innan vi drog ner i parken för att träffa Alexander. emma och jag drog vidare till lommaren. tillbaka till parken. mötte upp Ludvig. träffade Alexander och co igen. gick hem för att sova med en fin kille..<3 
idag är jag sjukt trött. så trött att jag har ont i fötterna.. har legat i solen idag med syster, hennes kille och efter ett tag kom emma. pressat solen eftersom att jag ska jobba imorgon. käkat tacos med familjen Sandin/Ljunglöf. just nu sitter jag i soffan och försöker hålla ögonen öppna. ska försöka vara vaken en timme till innan jag ska sova. jobbar 10.15-17.30 imorgon. plus att mamma kommer hem på natten!
kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0