IBLAND FINNS DU HOS OSS OCH IBLAND ÄR DU HELT BORTA!


Karin, Adam & Emma + Gutten som inte är med på bilden.

Emmas och min supergoda cheescake.

Karin frös så hon kröp ner i väskan.

Sveriges National Dag♥ Började min dag med att ligga på lunda i ungefär två timmar innan pappa kom och hämtade mig och syster eftersom att lillkusinen fyller 3 år idag. fikade och myste i släktens sällskap. klippte även pappa. det blev middag nere i parken med dom på bilderna. super mysigt i kvällssolen! klippt syster och mamma också. nu sitter jag här i min one piece och ska nog gå och lägga mig. trött som attan! morgondagen är full med saker.. ska träffa sötis Emmy! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0