DU E LA GO


idag har jag hängt med denna fina tjej! vi har bakat cheescake, legat i solen och snackat en massa skit! nu ska jag byta till ett par andra byxor och sen åka och hämta emma för en sväng till flygis för inhandling av godis! vi ska kolla BB finalen och svulla lite!
igår jobbade jag 4 timmar och efter det gick jag med mamma, ronny och gutten ner i parken för att kolla på de motorcyklar som inte var kvar då! eftersom hela Norrtälje är fullt med motorcyklar denna helg eftersom de är custom bike show! senare på kvällen tog emma och jag oss varsin double taste shake på donken och en lång och kall moppe åkning genom nästan hela lilla staden!
stor kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0