DINA FINA ORD ♥


några bilder från helgen som varit. den har varit bra på alla sätt och vis. solen har varit framme nästan hela tiden. umgåtts med världens finaste vänner. njutit och jobbat. fått och kliat sönder sommarens första muggbett.
söndagen jobbade jag 10-17.30. började en kvart tidigare eftersom det fattades folk. var helt slut när jag kom hem. käkade en välbehövlig middag med syster. M. kom och vi åkte till donken. åkte bil med Dennis en sväng. såg en bra film. Emmis här för uppdatering om helgens händelser. mamma kom hem med fina saker till oss, skönt nu när hon är hemma. somnat alldeles för sent, sovit för länge.
idag blev det en sväng på H&M rea med Emmis och syster, fick med mig lite snyggt hem. jordgubbar och alkoholfricider i solen. kvälls sväng ner till kärlkeksudden med härliga människor.
nu blir det sängen eftersom jag jobbar imorgon. 16-20 skönt eftersom jag vill sova imorgon..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0