ÄCKLIGA IDIOTER.


det var ett tag sen under dessa dagar har jag hängt på jobbet. är bara ledig två dagar denna vecka, fast jag tycker det är skönt att jobba och tänka på annat. en tung vecka på alla sätt och vis. jag har också hängt en hel del med rasmus både hos mig och hos honom.. får inte glömma att emma är den jag hängt med mest. och du är den bästa i mitt liv. idag har jag varit ledig och det var hur skönt som helst. vaknad med emma vid min sida drog en sväng på stan och har legat på lunda resten av dagen. klippt faster och fikat på kvarnudden med mamma, emma, karin och petra.
har tänkt länge att jag måste klippa mig och igår tog jag den saken i egna händer eller rättare sagt syster fick klippa mig! och idag köpte jag mig en toning och nu är jag mörk hårig! vilket jag trivs väldigt bra i!

jobbar imorgon och sedan åker jag troligtvis hem till M. för att klippa han och efter det åker jag ut till pappa för att stanna där i 2 veckor även om jag jobbar mesta dels av tiden! jag hoppas jag kan skriva ett inlägg innan jag åker imorgon. annars ha det bäst! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0