JAG ÄR TRÖTT, VET INTE ENS VAD JAG TÄNKER ELLER KÄNNER LÄNGRE

klippte och slingade petra igår. det blev riktigt bra! annars tog jag det bara lugnt.. slappade!
ny veckan... och jag har saker jag ska göra varje dag! usch, stress. idag klippte jag och julia oss på salongen i skolan. det spelar ingen roll, varje gång blir jag missnöjd. fast jag vet att mitt hår bara mådde bra av att fräschas upp lite.

jag fryser, har gjort det hela dagen. det hjälpte inte med en varm dusch! sjukt trött är jag också, vi hann inte ens lämna Norrtälje imorse innan jag sov på bussen. det här är sjukt!
imorgon blir det ingen bloggning. först skolan sedan sjukhusbesök. efter det möter julia upp mig och sen in mot stan och gå på bio som Wella har bjudit oss på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0