IN LOVE WITH LOVE


var ett tag sen jag skrev här men har inte haft tid eller ork till att blogga. under mina blogg fria dagar har jag, myst ute hos farbror med en lite del av pappas släkt! skolan har rullat på bra, i måndags var det handledarkurs med pappa. eftersom att jag och han ska snart ut och övningsköra. vilket jag ser fram emot! igår pluggade jag och mamma min engelska och emma var här! nu är det onsdag och veckans långa dag.. frida här just nu!

imorgon blir dagen grymt lång. upp vid halv 6 och kommer nog inte komma hem förens vid halv 10.... det är öppethus på min skola! och på fredag är jag ledig! skönt, då blir det gym och sen plugg med julle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0