I AM NOT A ROBOT


idag har jag glidit runt i min nya och super sköna kofta jag fick av mamma! jag har egentligen inte gjort så mycket idag, lockade emmys hår och har även testat på att rulla permanent med andra spolar! mycket roligare! ;) just nu sitter jag på golvet i mitt rum och ska snart slänga iväg ett sms till emma!  

igår hann jag knapp med att andas ett tag där då allt hände... först var Wella-malin hos oss och pratade om permanent! vilket var spännande och hon var super glad och trevligt! vi 13 gick vi till hud för att få naglarna fixade, vi satt där i ungefär 2 ½ timme och vi hann inte klart med mina.... så jag fick gå tillbaka idag och göra klart dom. så nu är dom hur fina som helst! sen sprang vi till tåget och när jag kom hem blev det ett svettigt afro pass på nästan tom mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0