ATT JAG KUNDE LURAS AV JUST DIG?


torsdagen var en lång dag, 15 timmar innan jag var hemma.  det var öppet hus på skolan! när vi hade slutat tog julia och jag oss in till täby, en snabb sväng runt allt och sen hamnade vi på donken för middag och prat i nästan en timme! väl tillbaka i skolan, fixade vi och trixade lite! när syster, mamma och ronny kom blev det en sväng runt skolan och sen tvättade jag syster hår!

fradagen spenderade jag en timme på gymmet innan jag åkte hem till julia för att vi skulle vara duktigt och plugga även om vi var lediga. efter några timmar med svenska arbetet fastnade vi och jag gick hem! somnade i soffan väl hemma! kvällen spenderade jag med M. och syster samt en av de vidrigaste filmer jag sett och äcklig oboy!

idag blev det en sväng ner på stan med syster och film när vi kom hem. jag har i stort sätt varit ensam hemma från 4 tiden. jag tycker verkligen inte om det! jag tänkt kolla något på webb tv:n och sen gå och lägga mig! imorgon har jag två klippningar och en sling samt lite plugg att göra!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0