GLUTENFRI SEMLA


gårdagen med klassen var hur bra som helst. vi började dagen med att vi blev indelade i grupper. jag, Martine och Richard! vi skulle springa runt på skolan och leta saker samt människor! det slutade med att min grupp förlorade men vi var nöjda ändå! sen in till stan och arosfortet där jag var i samma grupp och vi kom trea! nöjd med gott samarbete!

torsdag och snart är det helg! somnade både på bussen till och hem från skolan! har haft frisör hela dagen, vilket bara är skönt! dagen avslutades med ett svettigt afro pass med emma! samt en glutenfri semla. nu ska jag krypa ner i sängen och sova. är så äckligt trött.. imorgon blir det en lugn dag då jag ska sluta tidigare eftersom jag ska till sjukhuset!
peace


Kommentarer
Postat av: ib

varför ska du till sjukhuset? :)

2011-02-25 @ 16:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0