i don´t play hard to get. i am hard to get.


jag är verkligen riktigt dålig på att sitta vid datorn för att blogg.. så under min dator fria tid har jag hunnit med en massa tror jag.. förra helgen var lugn, jag var mest hemma och tog det lugnt. jobbade några timmar och träffade en väldigt saknad extra familj. min måndag var jag hemma eller jag sprang runt på stan och var till sjukhuset två gånger. blodprov och kolla foten.

tisdagen var hur soft som helst i skolan samt att jag blev jag av att det låg snö på backen både måndagen och tisdagen innan det regnade bort. två lektioner då en av dom satt vi och fikade i en och en halv timme.. tränade bobycombat med emmis. samt att M. var här en sväng.
onsdagen var lika med jullov. helt underbart! jultomtar av kamratstödjargruppen samt fin jul present av mentorerna.

vi fick mascara, stjärljus för att vi är stjärnor samt lite godis som är uppätet.
firade även in lovet med att äta på Kina med tjejerna sen sov jag borta. torsdagen spenderade jag i sängen framför film och kvällen först med core träning och sen hemma hos R med en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0