from now on


det är redan andra advent och det finns ingen snö..

jag har inte skrivit på hela veckan, min vecka lite kort fattat: i tisdags var jag och bästis barnvakt. i onsdags var Loréal i skolan och hade en kurs om permanent. och på eftermiddagen kom Pella för att kolla ut löshår osv. åt middag med min fina Alexandra då det blev mycket skratt och prat! i fredags efter skolan färgade jag håret på viktoria, vet dock inte hur det ser ut nu. eftersom jag åkte hem.. lördagen spenderade jag några timmar med syster på stan och köpte julklappar! och på kvällen var jag, syster och emmis och såg breaking dawn ♥ så sjukt bra film! inatt hade jag sov sällskap och idag har jag jobbat några timmar. och just nu sitter fixar jag en massa inför tisdag! lääääängtar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0