IBLAND UNDRAR JAG HUR LÅNGT MAN KAN GÅ UTAN ATT DET GÖR ONT?!


en bild från sommaren på mig och emmis

usch vad dålig jag är på att hänga på bloggen. men den senaste veckan har jag hängt på jobbet i stort sätt varje dag.. men nu är jag ledig om dom inte behöver mig. har haft fint sov sällskap flera dagar. inte träffat emmis på flera dagar.. men ikväll ska hon och jag ha date i bio mörkret tillsammans med baksmällan 2. jag är också inne på 4 dagen med ont i halsen.. fy!
idag har jag varit duktig och städat hela lägenheten och bäddat rent i sängen.. ska nu hoppa in i duschen sen snygga till mig inför kvällens date.. ♥ ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den äger

2011-08-15 @ 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0