HEY YOU, I LOVE YOUR SOUL


jag har fortfarande sommarlov och det har jag verkligen njutit av med att inte göra ett dugg på dagarna. hade i tisdags frisörsalong hemma hos kusin, då pappa, kusinens flickvän + dotter, kompis till kusinen och faster blev klippt och jag fick middag på arena efteråt. onsdagen spenderade jag några timmar på mammas jobb och fick faktisk lite engelska plugg gjort. fikade med far min plus syster. tog en sväng till skolan igår för att göra om ett prov, vet inte alls hur det gick. men det blev mycket buss åkande iaf. på kvällen hade jag frisörsalong hemma hos mammas kompis då jag klippte 3 stycken! dagen idag har jag spenderat med dom två finaste personerna i mitt liv. shopping och fika på stan. mellan allt detta har jag haft fint sovsällskap. sovit bort för många timmar och kollat tv så jag kan alla programmens ordning på vissa kanaler ;)

jag tänkte att jag snart ska hoppa i säng eftersom jag jobbar imorgon.. dock ett kort pass bara, efter blir det fika hos Karin och kanske bio på kvällen med min syster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0