DU SEGER DU ELSKAR MIG


nya underkläder kan vara bland de finaste som finns.

att tiden aldrig ska räcka till. i måndags hade min klass plus hud utbyte med varandra, så på morgonen fick jag en underbar ansiktsbehandling, med massage och peeling av Jennifer. på eftermiddagen fick Jennifer en lyxig inpackning med värme och styling av mig. dagen var bättre än förväntat och vi alla tyckte att detta borde vi göra mer. kul att lära känna fler på skolan!
tisdag hade vi sovmorgon, börja 10. vilket inte var helt fel. 3 lektioner och efter skolan blev det en sväng på stan med syster och hamburgare till middag.
idag blev jag hemma från skolan med ont i magen och ingen ork. kände för en dag att bara sova, kolla en massa film. plus att jag har varit duktig och städat mitt rum. nu blir det att hoppa in i duschen innan mamma kommer hem och ikväll kommer min sötaste hit. ska nog tvinga ut henne och köpa glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0