TRYING TO RECALL

jag har inte orkat lägga in bilderna på datan, därför blir det ett blidlöst inlägg.. måste ändra på det typ NU!
skolan har iaf rullat på bra och fort gick den, vi fick klippa ökade längder på dockan. och så klantig som jag var så klippte jag mig i fingret också.. samt att emmy tvättade och fixade mitt hår.

M. ringde och jag fick åka med han hem, gulligt. klippte jenna när jag kom hem och blev super nöjd. fast jag var nervös så det inte fanns ord för det. har också käkat på antep för att fira att rasmus klarat körkortet!
sitter just nu hemma och funderar på att kolla "the last song" igen.. haha, jag har pressat den.

vi kanske hörs med ett inlägg till eller så blir det imorgon! puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0