THIS YEARS LOVE

sitter och skriver på min novell. det går bra idag. är nästan klar. vilket är skönt.

idag har jag och emma tagit en fika på tre smulor. sen vandrat lite genom stan och pratat! kollat repriserna på idol avsnitten, kollat filmen "the last song". den var lika bra idag som den var igår. mamma var på Ikea idag och hon var gullig och köpte ett överkast och en kudde till mig. eftersom att jag har blivit allergisk mot mina katter så behöver jag det. min katt sover nämligen i min säng. usch på det.

nu har syster tjatat om att jag måste slita mig ifrån datan och kolla tv med henne och mamma så jag får väl göra det. imorgon har jag HVdag i skolan. vilket betyder att alla ettor, tvåor och treor - frisör ska göra något tillsammans.

puss


Kommentarer
Postat av: Hillewie

ja det gör jag verkligen, total nöjd! hur trivs du själv, var det som du tänkt dig?!

jaha vadåra hjärtat?

jag är hemma runt 4-5 om dagarna :D du själv då?

2010-09-12 @ 21:42:18
URL: http://hillasegna.blogg.se/
Postat av: hillewie

men guuuud va kul :D

jaha ja jag förstår det, men börjar inte det mesta av sogen släppa då?

okej men annars kan vi ju en en dra och åka in till sthlm snart och ta en fika och ha det lite mysigt :)? eller vad säger du?

2010-09-13 @ 10:51:56
URL: http://hillasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0