MIN MOBIL ÄR DÖD-STENDÖD

hinner nästan inte blogga efter skolan, har haft en massa annat att göra. usch vad tiden går fort ibland.
skolan rullar på kanon, och det är kul. på frisörlektionerna klipper vi på våra dockor. vilket är kul! annars skrattar vi mest oss igenom alla andra lektioner. jag tror aldrig jag hört någon säga mitt namn så många gånger på en dag... emmy!

imorgon är en jobbig dag igen. torsdagarna just nu är dom västa. förra veckan var inte bra och imorgon blir inte bra..

sitter just nu och kolla på idol och har en dos av ångest... men ska lägga mig tidigt idag. hade super svårt att sova inatt. inte alls kul! vi hörs imorgon sötisar!

puss


Kommentarer
Postat av: Emmy

hahaha, du är bäst. puss på dig ♥

2010-09-09 @ 17:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0