LOVE IS ON FIRE


skoldagen började bra med att komma försent eftersom att vi satte oss på fel tåg mot skolan.. men vi missade inte så mycket. tur var det! skolan var seg men jag, emmy och sara skrattade oss igenom den. när jag kom hem mötte jag upp syster för att gå en sväng på stan. skulle egentligen inte handla något men kom hem med 2 par byxor och en kofta! köpte även present till pappa som fyller år imorgon! pusspådig. det gör även jenna! <3

har även nästan skrivit klart engelska grejen vi fick idag. stolt!! men nu blir det kolla tv med mamma och får se om jag går ut och möter emma för att snacka lite. ska försöka komma i säng tidigt idag. vi hörs imorgon!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0