LIVET ÄR SOM EN DIREKT SÄNDNING UTAN REPRIS

hann eller hade inte tid att blogg igår, kom hem sent och gick på kvällen ut på en fotopromenad med syster. bilderna kommer imorgon eller på lördag!

idag hade vi lite sovmorgon, började kl 9 i sthlm. skulle besöka en frisör butik. kom hem igen vid halv 1. käkade lunch med jenna. och mös lite med lillasyster kira. åkte tillbaka tilll sthlm igen fast med emma för att shoppa. hittat lite fint som jag fick med mig hem, blid kommer imorgon. sitter just nu och kollar på idol. trött som fan. ska sova när det är slut.

imorgon när jag kommer hem ska jag hem till jenna och klippa henne. spännande! vi hörs imorgon sötisar!

btw, grattis till körkortet rasmus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0