MURDERER


svarta byxor, grå lång tröja, och ringar!!

veckans första dag avklarad, jag hade etik och moral på nätet + ergonomi idag på datorkunskapen. vilket inte alls var svårt, läraren pratade och provet vi sedan hade var lätt.. låter inte som en jobbig vecka jag har framför mig.. när jag kom hem dog jag en stund i soffan, trött. och nu har jag pluggat matte med mamma, eftersom att jag har omprov på torsdag. nu blir det av med allt smink och på med mjukiskläder innan jag ska sova.

imorgon åker jag den tidigt bussen eftersom att jag ska ha matte på morgonen. vi hörs imorgon!

kärlek

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag tycker din blogg är så himla mysig. Fortsätt uppdatera såhäR! :)

<3

2010-10-19 @ 10:56:18
URL: http://mlla-1991.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0