HÖSTMYS

vilken jälva dag! den började iaf bra med att jag och julia tog 76:an som gick 07:55 till söderhall och fick sedan skjus av emmys mamma till skolan. jag har haft excel på datorkunskapen och jag kan säga att det inte alls var speciellt svårt men läraren gjorde det svårare.. vi skulle ha slutat vid 2 men vi fick provet vid 2 och därför missade jag min buss som gick 20 över 2. jag fick sitta kvar i skolan och sen gick jag ner till centrum för att ta bussen som gick halv 4.
jag höll på att bryta ihop mitt bland alla i klassrummet..!
det blev gymmet när jag kom hem och nu blir det duschen! och på allt det här ska jag trösta mig med äppelpaj som just nu är i ugnen. ha en mysig kväll! puss och vi hörs imorgon, då jag har omprov efter skolan och sen afrodans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0