"HAN KUNDE RINGA OCH PRATA OM VÄDRET MEN INTE OM VAD SOM HADE HÄNT. HAN FRÅGAR INTE LÄNGRE OM HUR JAG MÅR, EFTERSOM ATT HAN INTE KLARAR AV ETT NEGATIVT SVAR."

till pappa:

du kommer nog aldrig förstå hur mycket jag faktiskt saknar dig.
du kommer nog aldrig förstå hålet i mitt hjärta.
efter att du lämnade oss.
du kommer nog aldrig inse.
hur mycket vi behöver dig.
du kommer nog aldrig tillbaka.
du kommer aldrig förstå att jag saknar dig.
och behöver dig varje dag i mitt liv.

känslan av att du är bort.
sliter mig i tusen bitar.
bitar som inte går att limma ihop igen.
bitar som ingen kan ersätt.
ingen, ingen, ingen.
bara du pappa.

om du bara kunde förstå.
hur mycket jag behöver dig.
eller hur mycket jag tycker om dig.
verkligen tycker om dig.
för den du är.

alla kan göra fel.
men det finns alltid något man kan göra för att rätta till det.
snälla. snälla.
hjälpa mig att bli hel igen.
iaf få några bitar på plats igen.

om du bara kunde förstå



Kommentarer
Postat av: H A N N A

ååh gumman "/ ... finnns <3

2010-11-18 @ 16:59:47
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0