THE GAME IS OVER, BITCH

jag gav upp pluggande till matte provet, som är imorgon. bråk! är verkligen inte min grej, sjuktsvårt! jag dör!

just nu sitter jag med hög musik och är nära att bryta ihop. vill inte. kan inte. men min söta tjockis ligger bredvid och en massa kärlek till dig elvis!
när jag kom hem efter skolan var emma redan hemma hos mig, underbara du. vi har kommit på att träningen är månadens MÅSTE. vi ska börja träna stenhårt. på rikgit, både på gymmet under mig och afrodans. super kul!

nu blir det duschen, puss

Kommentarer
Postat av: hillewie

haha seriöst hata är sämst, hoppas det går bra i alla fall!

2010-10-05 @ 19:14:17
URL: http://hillasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0