DU ÄR SÅ FIN. GLÖM ALDRIG DET.

skolan flöt på bra idag och svenska provet gick helt okej. vi fick sluta nästan en timme tidigare och jag behövde inte åka med M. hem. lite tråkigt.. väl hemma åkte jag med mamma och handlade innan jag skulle till ntc för att träffa jenny, min gyminstruktör. vilket gick helt underbart bra, jag fick en del övningar som ska passa mig och frisör yrket. så nu blir det att komma igång med gymmet. och jag trivs så otroligt bra med övningarna och jenny.
efter gymmet gick jag hem till bästavän för att hon behövde en kram.

-du ska veta att jag alltid finns här för dig. vad som än händer, hur mycket det än stormar ute. jag finns här, nu och för alltid. jag älskar dig så otroligt mycket. ♥

nu ska jag hoppa in i duschen och sen umgås med mamma och ronny. imorgon är det hel dag frisör. längtat, LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0