DET ÄR EN SAK JAG SAKNAR OCH DET ÄR: DU!


mina snyggingar! julia och gabby idag då dom hade godis under läppen. jag tycker om er.

skolan har rullat på bra idag, inte alls en jobbig dag. skönt med fredag också! efter skolan gick jag och emma till gymmet för att träna lite, mer träningsvärk. jag kan iaf säga att jag har lite träningsvärk från igår, men skönt på ett sätt. när jag kom hem så blev det tacos med mamma, ronny och syster. efter maten blev det plugg av bråk tillsammans med ronny, börjar nog förstå nu.

nu blir det på med mjukisarna och lägga sig i soffan, idol nästa. imorgon blir det åka till vätö för att kolla sten till jimmys grav. usch.

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0