BYE DARLING.


jag har inte haft tid till att sitta vid dator när jag kommit hem efter skolan.. i torsdags hade jag omprov i matte. och det kändes bra, jag och emmy var klara vid 10 över 2 och vi fick skjuts av nickos mamma till centrum för att ta 20 över 2 bussen. och på kvällen blev det afro med mamma och en väldigt saknad emma. samt att jag har köpt ett gym/grupp tränings kort! och på onsdag ska jag träffa en instruktör. grymt kul och taggad är jag.
i fredags slutade jag vid 12, lyx! min mamma var så snäll att hon hade tagit ledigt för att hämta mig och julia i skolan.. och mamma och syster kom tidigt så vi hann köpa en massa godis på godisbåten innan julia slutade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0