BOTA MIN ENSAMHET.. JAG HATAR ATT JAG SAKANR DIG SÅ.


tiden går så otroligt fort och det är redan mörkt ute eller det har det nog varit ett tag, utan att jag märkt det. jag gillar inte att det är lika mörkt när jag går och lägger mig som när jag går upp.. fy!

efter att vi hade målat första lagret färg åkte vi hem till familjen Sandin Ljunglöf. det blev fika och prat i timmar. jag trivs så bra i erat sällskap. hos er känner jag mig hel. ni är underbara!
nu har jag nästan gjort klart min musik uppgift och nu blir det te och tv. jag fryser!

imorgon är det skolan igen och det är vanlig vecka. skönt eftersom att jag saknat frisör lektionerna. sen är det lov snart också! gud vad skönt. LOVE

Kommentarer
Postat av: mia

tack :D

2010-10-25 @ 16:08:47
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0