♥ SYSTRARNA SUNDSTRÖM


ibland undrar jag vad jag skulle göra utan dig? hur skulle mitt liv se ut om du inte stod vid min sida varje dag?
jag skulle aldrig klara av vardagen om jag inte visste att jag hade dig vid min sida; i alla lägen. du är den som vet allt om mig. du är den som känner mig, allt hos mig. vet precis hur jag fungerar eller hur jag mår. du är den jag alltid kommer lita på. du är den som alltid kommer ha störst plats i mitt hjärta.
det är dig jag vill gråta mot om jag är ledsen, det är dig jag vill kram när jag fryser eller bara behöver närhet.
du är den som får mig hoppas när allt är som sämst, du är den som tar med mig till toppen.
du är där när ingen ser mig, du är där när ingen ser mig.
jag skulle aldrig klara av att leva utan dig. du är mitt allt. du är min verklighet!

i ♥ u. jag älskar dig. te quiero.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0