STAY THE NIGHT

igår som sagt blev jag fin i håret av julia. vi toppade och klippte lugg. ville göra något annat även om jag vet att det är en massa arbeta med min lugg. men jag är ganska nöjd. efter skolan mötte jag upp syster för en sväng på stan och middag. det blev också afro med emma, klara dock bara av halva. fick såna kramper i magen.....

idag är det fredag och helg. skönt som attan! i skolan har jag klippt en hel frisyr på en långhårs docka. det gick helt okej bra. jag hade tid hos min sjukgymnast halv 4, jag fick massage och en ny tid. hon är bara för söt!
ikväll ska jag bara vara hemma och kolla idol med mamma, det var länge sen jag gjorde det nu och det behövs kan jag säga. en hemma ikväll! :)

imorgon blir det hockey med julle! mysigt! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0